dimarts, 20 de maig del 2014

Com és en Tomeu com a professor?


Gràcies per la vostra sinceritat, heu estat molt generosos amb les vostres apreciacions i intentaré millorar gràcies a les vostres suggerències.

Resum

Tou - Rigurós

115%
215%
31053%
4316%
5421%

Injust - Just

115%
2211%
315%
41053%
5526%

Fred - Afectuós

100%
2316%
3526%
400%
51158%

Desordenat - Ordenat

100%
200%
3526%
4737%
5737%

Avorrit - Divertit

115%
200%
3316%
4737%
5842%

Insegur - Segur

100%
2211%
3632%
4316%
5842%

No preparat - Preparat

100%
215%
300%
4526%
51368%

Tens - Relaxat

115%
215%
3737%
4632%
5421%

Impuntual - Puntual

100%
200%
3211%
4737%
51053%

Incomplidor - Complidor

115%
215%
315%
4632%
51053%

Tradicional - Renovador

115%
215%
3211%
4842%
5737%

Negatiu - Positiu

100%
215%
3211%
4316%
51368%

Irrespectuós - Respectuós

100%
2316%
3211%
4632%
5842%

Inaccessible - Accessible

115%
2316%
3316%
4526%
5737%

Desencantat - Entusiasta

100%
200%
3526%
4526%
5947%

Improvisador - Metòdic

100%
215%
3421%
4632%
5842%

Inexpert - Expert

115%
200%
3316%
4737%
5842%

Realista - Idealista

100%
215%
3316%
4632%
5947%

Tres aspectes que t'agraden d'en Tomeu

-Dona suport -Respecta el que creim -Ens deixa xerrar lliurament Que es molt just Que no posa tan de deures Que es molt bo professor M'agrada molt lo que fa a tutoria. La classe que fa. Que no castiga.Content orgullós traballado -Què és divertit. -Treballam molt l'ortografia -Feim diapositives, que ens ajuden a millorar En Tomeu és molt amable, molt divertit i és molt bo. me agrada que parli en castella i catala el comportament, que casi no posa deures, que usam molt els deure amb ellÉs molt respectuós i molt bo agrada perquè sempre nos proposa idees M'agrada la seva positivitat, el seu entusiasme, intenta ser majoritàriament just, sap en cada moment el que s'ha de fer i és molt divertit . - És molt just i compleix les coses. - Ens deixa dir el que opinam i ens respecta. - És molt divertit quan se li ocorrr una idea que sempre sap el que hem de fer tots el dies ordenat treballador Que es comporta molt be amb nosaltres i té moltes idees noves i que es com una animador perquè ens anima molt. - Molt bon professor. - Molt divertit i entusiasta. - Sempre sap lo que ha de fer i lo que hem de fer noltres. - Ens anima molt Que és afectuós Que és renovador Que és entusiasta -Dona suport -Respecta el que creim -Hens deixa xerrar lliurament Sol ser simpatic. de vegades feÏm coses divertides. ens posa videos. Que sap ensenyar Que quasi no reganya I que no castiga Es allegre, divertit i treballador. És molt bo Es preocupa per nosaltres Ens tracta amb respecte

Tres aspectes que no t'agraden d'en Tomeu

-Treballam molt amb els portàtils. -Només hem fet la mitat de llibre. -No hem estudiat els rius ni les muntanyes d'Espanya. Normalment hi és relaxat, però, molt poques vegades hi és tens i no es me ocurreix res més. RES . Que ha de castigar quan feim alguna cosa malament.Que a vegades és un poc desordenat Que a vegades no compleix el que ha dit Que és un poc despistat A vegades te poca paciència. -No se me ocorr res més. Avegades quan feim alguna cosa malament ens crida i s'enfada molt rapíd, avegades no ens explica molt bè les coses i tambè que posa els examèns molt prest. T'unto de veu molt fort i dóna po que avegades parle fort A vegades crida un poc cuan se enfada posa molt de deures, que avegades se enfada demasiat, - És un poquet desordenat, només un poquet. - I no es em ocurreix rés més a vegades crida a vegades s'enfada molt ràpid la paciència se li acaba, però no molt ràpid quan de vegades uns es porten malament els altres han de rebre. Que avegades es injust Que perque diguin dos que jo he fet una cosa i no es vera tu el creus a ells i alo millor jo som el que dic la veritat perque i ha alguns que son dos amic i se posen d'acord per regayar-me Avegades grita per cualque tonteries o pel diari. Que sen fada molt, vegades fa chistes mals. Trist malament enfadat

Tres propostes de canvi

-Fer més llibre. -Que ens donguis més deures Ordenar un poc la seva taula Treballar la paciència un poc Posar cortines a es finestres per poder veure a pissarra millor. nada el comportament qua se enfada si es dic se veritat per jo no tens que canviar res més perque estic contenteRES Que no ha de improvisar tant. Ja esta . No se me ocurreix res més Que posi unes cortines per veure millor I que pugui canviar un poquet l'aula Que pugi pinta l'aula que no canvi les clases cuan per exemple toqua mates el vol fer madi o altres coses Fer alguna cosa de medi de llibre,fer alguns jocs de tant en tant, i fer nous grups. Posar la classe millor No posi els cul en pompa, que no camini d'una part a l'altre perquè m'emposa nerviós. Que posi cortines a l'aula Que ordeni un poc les seves taules Que quan s'enfadi intenti mantenir un poc mes la paciènciatractar-nos millor explicar-nos millor les coses No estar a vegades preocupat per la feina a ca seva, fas massa a ca teva :D!!! I no es me ocurreix res més. Intenta pensar les coses abans de actuar Res és fantàstic el tomeu

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pel teu comentari, intenta fer les altres activitats del bloc.