dimarts, 13 de maig del 2014

Les fraccions en diapositives

6 comentaris:

  1. Hola Tomeu tevolia dir que he vist sa diapositiva de fracions , i esta molt bé pero crec que la mijor tecnica es practicant i practicant , sobretot amb les fiches que nos mandes cada divendre . ja ja ja ja ja

    ResponElimina
  2. Tens raó Andrea, idò ja ho saps... practica!!!

    ResponElimina
  3. Hola Tomeu!

    Et vull dir que he mirat les diapositives de les fraccions però no m'ha quedat ben clar així que estudiaré del llibre.
    També et vull dir que hi ha una cosa diferent de se que hi ha al llibre.
    Practicaré amb les fitxes i més.

    Adéu

    ResponElimina
  4. Gràcies pel comentari Clàudia i... practica! Salutacions.

    ResponElimina
  5. Hola Tomeu!

    Vull di que aquestes activitats m'ajuden a estudiar millor moltes gràcies per penjar-les , perquè amb el llibre esta bé Peró aquest sistema per lo menys a mi m'ajuda a en recordar-me, jo faig aixo i les activitats del llibre.

    Salutacions

    ResponElimina
  6. Ha estat molt interesant. El que més m'ha agradat ha estat la suma de les fraccions.

    ResponElimina

Gràcies pel teu comentari, intenta fer les altres activitats del bloc.