dimarts, 13 de maig del 2014

Fraccions


2. Introducció a les fraccions. Jclic

3. Fraccions i nombre mixt 1. Jclic

4.  Fraccions 2. Jclic

5. Les Fraccions. Anaya

6. Les Fraccions. Operacions Anaya

7. Les Fraccions. Anaya

8. Les Fraccions. Operacions Anaya

9. Les 4 operacions amb fraccions. Jclic


10. Els nombres racionals: fraccions jclic

11. Fraccions 1. Jclic

12. Fraccions 2. Jclic

13. Fraccions. Recursos digitals.

14. Fraccions. Govern  Canàries

15. Què és un número mixt

16. Las Fracciones. 

11 comentaris:

  1. M'agradat aquesta activitat de fraccions, es molt
    divertida.

    ResponElimina
  2. Han estat divertides aquestes activitats!! :P :)

    ResponElimina
  3. Aquestes activitats son molt divertides, bueno almenys mes que altres!!:P

    ResponElimina
  4. Alex:Aquesta actibitat es molt divertida esper que algun día fesim mes peró no son mes divertide que las del cuadern.

    ResponElimina
  5. m'agradat molt aquesta activitat pero he tingut 12 malament

    ResponElimina
  6. Aquesta activitat m'agradat molt,he tingut tot bé. Salutacions.

    ResponElimina
  7. Hola Tomeu!

    He fet algunes d'aquestes activitats per practicar l'examen de demà i també he vist alguns videos perquè em quedi més clar, als videos que he vist he posat un comentari

    ResponElimina
  8. M'ha agradat mol aquestes activitats.

    ResponElimina
  9. He fet tots els exercicis i he estat molt de temps en fer-ho.

    ResponElimina

Gràcies pel teu comentari, intenta fer les altres activitats del bloc.