dijous, 10 de novembre del 2011

Els numerals i els indefinits

1. Quantificadors i indefinits

8 comentaris:

  1. hola tomeu ya e fet la activitat i era molt divertida

    ResponElimina
  2. Hola Tomeu, he fet l'activitat, m'ha costat un poc perque algunes coses no les entenia, però les he fet.

    ResponElimina
  3. HOLA TOMEU LACTIVITAT ES MOLT BE, M'ACOSTAT UN POQUET PERO E HA PRES MOLT , LO QUE MES M'AGRADAT A SIGUT EN REALACIONA LES PARAULES . ADEUUUUUUUUUU 1!

    ResponElimina
  4. Hola Tomeu!

    He fet l'activitat, però és molt llarga.

    ResponElimina
  5. Hola tomeu e fet aquesta activitat 2 vegades a la prim-era vegade 5 errades pero a la segona cap

    ResponElimina
  6. Hola Tomeu ja he fet aquesta activitat,m'agradat molt.

    ResponElimina
  7. Hola Tomeu ja he fet aquesta activitat,m'agradat molt.

    ResponElimina

Gràcies pel teu comentari, intenta fer les altres activitats del bloc.