divendres, 18 de novembre del 2011

De'n Josep EF

Hola, veig que heu vist el curtmetratge "Som taujà" i a molts de voltros vos ha agradat. És emocionant, eh?
No sabeu què és un taujà o taujana? És tota la gent que ha nascut al meu poble: Santa Eugènia.
Sa meva germana és una taujana i jo som un taujà i el protagonista de la pel·lícula, en Joan Mateu també és taujà, a part de ser el meu cosí favorit.
M'agrada que vos hagi agradat. Jo encara m'emocion cada vegada que el veig perquè crec que reflecteix molt bé el que pensa en Joan Mateu encara que ell no sigui capaç d'expressar-se com noltros.

Aquest curt ha estat presentat a nombrosos certàmens i concursos i l'ha vist gent de tot el món. Ha obtingut multitud de premis i ha estat traduït al menys que jo sàpiga a 4 idiomes diferents: català ( per cert la veu la vaig posar jo. Jo era el que parlava com si fos en Joan Mateu), castellà (que és la versió que deguereu veure voltros), anglès i alemany.

No imaginau lo molt que el poble estima en Joan Mateu ni lo famós que s'ha fet gràcies a aquesta petita història que reflecteix part dels seus pensaments diaris.

També m'ha agradat molt que m'enviessiu els mails. Les mostraré a en Joan Mateu i els faran sentir d'allò millor.

Vos adjunt una foto de la meva filleta Clàudia que ara complirà 5 mesos el proper 11 de novembre.

Fins aviat

1 comentari:

Gràcies pel teu comentari, intenta fer les altres activitats del bloc.