divendres, 2 d’octubre del 2015

ELS PETS Ja no ploro

Enyorar-te encara més,
travessar carrers
plens de gent que escombra.

Treure el cap del meu cas tell,
refrescar el cervell
amb retalls de tu.

Remenar-te el sofregit,
espolsar del llit
males nits i molles.

Fer cabanes als teus pits,
posar per escrit
com em trobo avui.

Potser sí que el món s 'enfonsa
però ja no plor o, jo ja no ploro.
Necessito poca cosa
i el teu xarop em treu els maldecaps.

Empaitar-te pels racons
buidar de raons
els dies de boira.

Fer memòria i ser conscient
que si estic content
sempre hi et s pel mig .

Poc a poc vaig fent endreça
i ja no plor o, jo ja no ploro.
Buido el que no m'interessa
i de la r esta en faig un bon sopar.

Traço i surt o de la ratlla
però ja no plor o, jo ja no plor o.
Hi ha alguns die s que s 'espatllen
però tard o d'hora guaito i surt el sol.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pel teu comentari, intenta fer les altres activitats del bloc.