dijous, 2 d’octubre del 2014

AL MAR. MANEL

Tu i jo hem sopat en bons restaurants, tu i jo hem ballat a la llum d’un fanal, tu i jo volavem en un Ford Fiesta groc, tu i jo hem cantat a la vora del foc, tu i jo hem buscat coses similars, tu i jo hem tingut el cap ple de pardals, tu i jo dalt de la nòria, tu i jo i la nostra història, però tu i jo no ens hem banyat mai al mar, al mar, al mar. Plantem les tovalloles, convido a un gelat, juguem amb alegria, esquivem passejants. A l’horitzó es divisen les veles d’uns nens que fan optimist a la cala del costat. Dormo una estona, a la que bufa la mar, així estirada se’t veu espectacular llarga i blanqueta a la sorra llegint intrigues de final inesperat. Es abusiva tanta calor. T’incorpores i et poses bé el banyador, amb el peu calcules com està l’aigua i tot esta llest per tal que entrem al mar. Així doncs si un dia vens i passes per aquí, i sí malgrat la feina trobem un matí, no em perdonaria mai, no podria assumir, no agafar-te amb la moto i que no fessim camí, molt lluny d’aquí, a l’altra banda del món, hi ha un xiringuito amb quatre pins al fons, tu i jo asseguts a la barra d’un bar, sona bona música i som davant del mar. al mar Ver letras de Manel Manel nos presenta la canción y la Letra al mar incluida dentro de su disco titulado Els Millors Professors Europeus en el año 2008 y con un estilo musical de Pop Rock.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pel teu comentari, intenta fer les altres activitats del bloc.