dijous, 5 de març del 2015

Per jo i tots es ciclistes - Antònia Font

Nou disc d'Antònia Font... m'encanta!

Som jo amb sa bicicleta que faig rodar es planeta Som jo com una fletxa si veus passar una estela Sa calma de novembre, la mar una bassa d'oli Només veig ties bones i morques de petroli Vaig esquivant pedretes, sotracs i clavegueres Com una formigueta empenc sa geosfera Una hora dins Angola, mitja hora Filipines M'odien es taxistes, ses velles peatones Per jo i tots es ciclistes que amb una bicicleta fan circular ses coses, aquesta melodia, aquestes quatre notes.

1 comentari:

  1. Aquest video m'ha agradat molt perquè parla que hem d'anar amb bicicleta i no amb vehicles per no contaminar el planeta.

    ResponElimina

Gràcies pel teu comentari, intenta fer les altres activitats del bloc.