divendres, 11 d’octubre del 2013

Càlcul mental

- Les taules de multiplicar amb Battleship

- Màquina de calcular

- Aprèn les taules de multiplicar

Practica les taules en 1 minut

- Taules multiplicar (Gobierno Canarias)

- Jocs per pensar I

- Jocs per pensar II

- Jocs per pensar III

- Jocs per pensar IV

- Jocs per pensar V

- Jocs per pensar VI

- Jocs per pensar VII

Jocs numèrics

- Usa el coco

- Càlcul mental govern Canàries

- Máquina de calcular

- Càlcul mental C.P. Bretón

- Càlcul mental a primària

- Operacions de càlcul mental

- Calcular

- Càlculo (Xunta)

- Càlcul mental

- Encreuats numèrics

- Matemáticas con Mario 2

- Omerique

- El escondite

- Hexamano

- Carrera mates (supersaber)

- La oca (supersaber)

- Carrera sumarestas (supersaber)

- Joc dels daus (supersaber)




13 comentaris:

  1. El càlcul mental m'agradat molt hi ha estat divertit.

    ResponElimina
  2. M'agradat molt el càlcul mental grasis Tomeu

    ResponElimina
  3. Hola Tomeu soc na Lourdes he jugat a l'oca i sort que he guanyat, gracis per posar tots aquests jocs!! T'estim.

    ResponElimina
  4. Cual quns els he trobat un poc dificils

    ResponElimina
  5. Cual quns els he trobat un poc dificils

    ResponElimina
  6. M'han agradat aquests jocs sobre tot LA OCA.

    ResponElimina
  7. M'agraden molts aquests jocs i sobre tot els de supersaber.

    ResponElimina
  8. Tomeu m'agradad molt els llocs sobretot la OCA

    ResponElimina
  9. M'agradat molt el de la oca

    ResponElimina
  10. Aquestes activitats són molt divertides, al principi m'ha costat fer les activitats de la carrera del supersaber perquè tenia que calcular molt rápit per no perdre, però al final ho he sabut fer. Les activitats" jocs per pensar" tres, quatre, cinc, sis i set no les he pogut fer perquè quan clic damunt no m'ha deixa.

    ResponElimina
  11. Aquestes activitats són interessants i divertides

    ResponElimina
  12. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina

Gràcies pel teu comentari, intenta fer les altres activitats del bloc.