dilluns, 27 de febrer del 2012

El barri del Molinar al 33

>

10 comentaris:

  1. Hola Tomeu m'agradat un munt aquest video , sobretot m´agradat molt en Jaume que se esforça per recuperar se antigua marineria del barri , a i tenva e vist sa classe que feia de fer llaços a i esteia en Lean en aquella classe. Tambe m´agradat en Miquel Ramis que es dedica a restaura molins. A estat moltbé aquest video i ara ja se per que el barri del Molinar se diu Molinar.

    ResponElimina
  2. M'ha agradat molt aquest vídeo i ho he trobat molt interessant.
    També m'ha agradat molt perquè me pareix molt interessant la historia de com era abans el Molina.
    M'ha donat molta gracia veure a en Lean sortir en aquest vídeo.
    Jo no sabia que els molins se nomien aixi per es Molinar.

    ResponElimina
  3. Hola Tomeu!

    Aquest vídeo es interessant per saber coses sobre el Molinar, com era abans. M'ha agradat veure a un company de la classe en Lean, però també se m'ha fet com un poc estrany, hi havia un nin amic d'en Lean que es nom Lino.
    Aquest vídeo tracta del passat del Molinar, que abans hi havia molts de molins però ara apenes en queden. A mi m'ha agradat perquè em fa pensar coses del passat, per exemple imaginar-me com era el Portixol abans.

    Adéu

    ResponElimina
  4. Hola Tomeu.

    Aquest vídeo m'ha agradat molt,perqué he aprés moltes coses del barri del Molinar,de com era abans,peró sobretot m'ha agradat perquè en Jaume Amengual,s'esforça en que torni la mateixa marineria d'abans.També he vist a dos amics,en Lean i en Lino.M'agradat molt,perqué fins ara no sabia perquè a aquest barri l'anomenen Es Molinar.

    Salutacions.

    ResponElimina
  5. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  6. Hola Tomeu.

    Aquest vídeo es molt interessant, perquè explica com era el molinar abans, també cuan a sortit en Jaume Amengual jo moltes de vegades pas per aquest carrer i veig a en Jaume sempre esta fen feina.Tamebé me a agradada moltíssim quan a sortit aquest home que feia maquetes, me a cridat molt la atenció el moli que ha fet i alguns vaxeis.També a surtit en Lean en aquest vídeo. M'agradat molt quan an posat fotografies de com era el Molinar abans... Aquest vídeo es mol bonic.

    ResponElimina
  7. Hola Tomeu,

    M'agrdat molt aquest video perque en Jaume, s'esforça que torni la marinera d'abans.
    També m'ha agradat aquest video perquè jo estic en aquest video, i perquè parla de es Molinar que m'encanta.
    I al final he sabut perque es nom es Molinar.

    ResponElimina
  8. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  9. aaaaaaa i que també surt en Lino que es l'amic d'en Lean el que es molt ros i tot aixo

    ResponElimina
  10. A jo també m'ha agradat molt el video, sobretot el treball de en Guillem Amengual, m'ha sorpres, he trobat ben maco el treball. I també m'ha fet gracia veure a en Lean al video.

    ResponElimina

Gràcies pel teu comentari, intenta fer les altres activitats del bloc.